Veelgestelde vragen
Bestelling en levering
De gemiddelde levertijd bedraagt 5-9 werkdagen.
We hebben een directe samenwerking met onze leveranciers opgebouwd om ervoor te zorgen dat je jouw bestelling snel ontvangt. Dit stelt ons in staat om efficiënt te werken en tegelijkertijd de kosten laag te houden. Hierdoor kunnen we hoogwaardige producten aanbieden tegen aantrekkelijke prijzen, inclusief gratis verzending.
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.
De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.
Op deze pagina (Bestelling Volgen) kun je je trackingnummer invullen om je pakketje te volgen.
Ruilen en retourneren
Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 30 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden. Om te retourneren lees ons retourbeleid en mail ons naar info@zephyras.nl
Indien u ontevreden bent over het product of klachten heeft, kunt u uw bestelling binnen 30 dagen retourneren, mits het voldoet aan de gestelde eisen die u onderaan de pagina kunt vinden. Na ontvangst van de retourzending zal het aankoopbedrag binnen 30 dagen op uw bankrekening worden gestort.
Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te gebruiken, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen óf het retour verzoek niet accepteren. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Eenvoudig retourneren in 3 simpele stappen
Stap 1: Stuur ons een mail op info@zephyras.nl
Probeer in de mail zo volledig mogelijk te zijn, een aantal belangrijke punten:
- Waarom u het pakketje wilt ruilen of retourneren.
- Eventuele foto's ter verduidelijking.
Stap 2: Stuur je bestelling op
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres van het warenhuis in het formulier. Zorg dat u het pakketje voorziet van een track & trace code. Als zender bent u verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan. Mail de track & trace code naar info@zephyras.nl, zodat uw bestelling te allen tijde gevolg kan worden door ons.
Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op uw bankrekening
Na ontvangst van de retourzending wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening gestort.
Track en Trace
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.